24PROC014904694
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση στο ε.μ.π. υποβολής προσφοράς, για την ανάθεση του έργου της στατιστικής επεξεργασίας
πρόσκληση στο εθνικό μετσόβιο πολυτεχνείο για υποβολή προσφοράς, για την απευθείας ανάθεση του έργου «στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της στ΄ τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της γ΄ τάξης των γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2023-2024»
  • 07-06-2024
  • 8.432,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
24PROC014158964
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «πανεπιστημιο κρητησ» για απευθ. ανάθεσης του έργου «διενέργεια πος
πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «πανεπιστήμιο κρήτης», για την απευθείας ανάθεση του έργου «διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των φαινομένων της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού»
  • 22-01-2024
  • 33.480,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012318719
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο εθνικό μετσόβιο πολυτεχνείο αθηνών για την ανάθεση του έργου «πε 8: στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων» στο πλαίσιο του υπ1 της πράξης με οπς 5161483
πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο εθνικό μετσόβιο πολυτεχνείο αθηνών του έργου πε 8: στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του υποέργου 1 «επιστημονικός συντονισμός, παρακολούθηση και δημοσιότητα» της πράξης «διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της στ’ τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της γ’ τάξης των γυμνασίων» με κωδικό οπς (mis) 5161483
  • 17-03-2023
  • 5.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011857771
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο του έργου «στατιστική επεξεργασία δεδομένων...» του πε1.10 της πράξης με οπσ: 5022549
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο του έργου «στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «πε1.10: αξιολόγηση της επιμόρφωσης» του υποέργου 1 της πράξης «μια νέα αρχή στα επαλ: υλοποίηση της επιμόρφωσης» με κωδικό οπσ: 5022549.
  • 20-12-2022
  • 4.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
20PROC007769226
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας προσφορών του τμήματος ii (αρ. εσηδησ: 100133) της διακήρυξης 05/2020
έγκριση του υπ’ αρ. πρωτ. 11910/12-11-20 αιτήματος της εταιρείας intelearn για την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας προσφορών του τμήματος ii: «ανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά της ε’ τάξης δημοτικού, για μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης» (αρ. εσηδησ: 100133) της διακήρυξης 05/2020 και αποστολή του εν λόγω αιτήματος στο εθνικό σύστημα ηλεκτρονικών δημοσίων συμβάσεων (ε.σ.η.δη.σ)
  • 03-12-2020
  • 50.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
20PROC007491243
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
δημοσίευση περίληψης στην εφημερίδα της εε για το έργο "ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/ήτριες με προβλήματα ακοής για την διδασκαλία της ελληνικής νοηματικής γλώσσας για την γ’ και δ’ τάξη του δημοτικού καιανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά της ε’ τάξης δημοτικού, για μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης"
  • 16-10-2020
  • 120.000,01
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
20PROC007100393
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την δ’ δημοτικού
αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή αναδόχου, με υποχρέωση τη δημιουργία ψηφιοποιημένου υλικού-κείμενο για όλους (easy to read), τη προσαρμογή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της δ’ δημοτικού.
  • 28-07-2020
  • 102.870,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings