20PROC007100393
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την δ’ δημοτικού
αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή αναδόχου, με υποχρέωση τη δημιουργία ψηφιοποιημένου υλικού-κείμενο για όλους (easy to read), τη προσαρμογή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της δ’ δημοτικού.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την δ’ δημοτικού
αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή αναδόχου, με υποχρέωση τη δημιουργία ψηφιοποιημένου υλικού-κείμενο για όλους (easy to read), τη προσαρμογή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της δ’ δημοτικού.
22111000-1 | Σχολικά βιβλία
39162110-9 | Διδακτικό υλικό
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72310000-1 | Υπηρεσίες επεξεργασίας δεδομένων
80340000-9 | Ειδικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες
39162110-9 | Διδακτικό υλικό
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72310000-1 | Υπηρεσίες επεξεργασίας δεδομένων
80340000-9 | Ειδικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες