24PROC015093547
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
παροχη υπηρεσιων ανοιχτης γραμμης βοηθειας και εξυπηρετησης πολιτων (call center - help desk)
διακήρυξη ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού κάτω των ορίων «για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης εκατόν εβδομήντα ενός χιλιάδων εκατόν είκοσι ευρώ (171.120,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος φπα.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
παροχη υπηρεσιων ανοιχτης γραμμης βοηθειας και εξυπηρετησης πολιτων (call center - help desk)
διακήρυξη ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού κάτω των ορίων «για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης εκατόν εβδομήντα ενός χιλιάδων εκατόν είκοσι ευρώ (171.120,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος φπα.
23PROC012753146
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
πρόσκληση για τις κατασκηνώσεις θερινής περιόδου 2023
απόφαση ανάληψης, οικ. έτους 2023, για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης».
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
πρόσκληση για τις κατασκηνώσεις θερινής περιόδου 2023
απόφαση ανάληψης, οικ. έτους 2023, για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης».
23PROC012061875
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακ. ηλεκτ., ανοικ. διαγων., για την παρ. υπηρ. call center στο υψηδ μέχρι την ολοκλ. 36 α/μ
διενέργεια ηλ., ανοικ. διαγωνισμού, με σφραγισμένες προσφορές, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, σε ευρω, για την ανάδειξη αναδόχου, για την παρ. υπ. call center / helpdesk ατο υψηδ, μέχρι την ολοκλήρωση των κατ΄ ελάχιστον προσφερόμενων α/μ, ήτοι για 36 α/μ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακ. ηλεκτ., ανοικ. διαγων., για την παρ. υπηρ. call center στο υψηδ μέχρι την ολοκλ. 36 α/μ
διενέργεια ηλ., ανοικ. διαγωνισμού, με σφραγισμένες προσφορές, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, σε ευρω, για την ανάδειξη αναδόχου, για την παρ. υπ. call center / helpdesk ατο υψηδ, μέχρι την ολοκλήρωση των κατ΄ ελάχιστον προσφερόμενων α/μ, ήτοι για 36 α/μ.
21PROC009041696
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακήρυξη συνοπτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης
το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες συνθήκες πουαφορούν τη δημόσια υγεία και το πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού covid-19, συμπεριλαμβανομένων των συναφών έργων ψηφιακής διακυβέρνησης του υπουργείου,διαπιστώνει την επιτακτική ανάγκη παροχής υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας καιυποστήριξης πολιτών (call center/helpdesk)» για την εξυπηρέτηση των πολιτών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακήρυξη συνοπτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης
το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες συνθήκες πουαφορούν τη δημόσια υγεία και το πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού covid-19, συμπεριλαμβανομένων των συναφών έργων ψηφιακής διακυβέρνησης του υπουργείου,διαπιστώνει την επιτακτική ανάγκη παροχής υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας καιυποστήριξης πολιτών (call center/helpdesk)» για την εξυπηρέτηση των πολιτών