21PROC009041696
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακήρυξη συνοπτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης
το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες συνθήκες πουαφορούν τη δημόσια υγεία και το πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού covid-19, συμπεριλαμβανομένων των συναφών έργων ψηφιακής διακυβέρνησης του υπουργείου,διαπιστώνει την επιτακτική ανάγκη παροχής υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας καιυποστήριξης πολιτών (call center/helpdesk)» για την εξυπηρέτηση των πολιτών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
διακήρυξη συνοπτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης
το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες συνθήκες πουαφορούν τη δημόσια υγεία και το πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού covid-19, συμπεριλαμβανομένων των συναφών έργων ψηφιακής διακυβέρνησης του υπουργείου,διαπιστώνει την επιτακτική ανάγκη παροχής υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας καιυποστήριξης πολιτών (call center/helpdesk)» για την εξυπηρέτηση των πολιτών