24PROC015093547
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
παροχη υπηρεσιων ανοιχτης γραμμης βοηθειας και εξυπηρετησης πολιτων (call center - help desk)
διακήρυξη ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού κάτω των ορίων «για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης εκατόν εβδομήντα ενός χιλιάδων εκατόν είκοσι ευρώ (171.120,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος φπα.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
παροχη υπηρεσιων ανοιχτης γραμμης βοηθειας και εξυπηρετησης πολιτων (call center - help desk)
διακήρυξη ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού κάτω των ορίων «για την παροχή υπηρεσιών «ανοιχτής γραμμής βοήθειας και υποστήριξης πολιτών (call center / helpdesk)» στο υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης εκατόν εβδομήντα ενός χιλιάδων εκατόν είκοσι ευρώ (171.120,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος φπα.