23PROC012754307
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο, του έργου: "προμήθεια λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης – διαχείρισης»
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο, του έργου: «προμήθεια λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης – διαχείρισης»
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο, του έργου: "προμήθεια λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης – διαχείρισης»
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο, του έργου: «προμήθεια λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης – διαχείρισης»
22PROC011065842
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανοικτος διεθνης ηλεκτρονικος διαγωνισμοσ:μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα,
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανοικτος διεθνης ηλεκτρονικος διαγωνισμοσ:μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα,
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
48000000-8 | Πακέτα λογισμικού και συστήματα πληροφορικής
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212783-1 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης περιεχομένου
80000000-4 | Υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης
80100000-5 | Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
80110000-8 | Υπηρεσίες προσχολικής εκπαίδευσης
80200000-6 | Υπηρεσίες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212783-1 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης περιεχομένου
80000000-4 | Υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης
80100000-5 | Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
80110000-8 | Υπηρεσίες προσχολικής εκπαίδευσης
80200000-6 | Υπηρεσίες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
22PROC011061629
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
48000000-8 | Πακέτα λογισμικού και συστήματα πληροφορικής
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212783-1 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης περιεχομένου
80000000-4 | Υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης
80100000-5 | Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
80110000-8 | Υπηρεσίες προσχολικής εκπαίδευσης
80200000-6 | Υπηρεσίες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212783-1 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης περιεχομένου
80000000-4 | Υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης
80100000-5 | Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
80110000-8 | Υπηρεσίες προσχολικής εκπαίδευσης
80200000-6 | Υπηρεσίες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης