• ΑΦΜ 099642279
  • http://-
  • Άνδρος, Θήρα, Κέα, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σύρος, Τήνος
23PROC013602711
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΙΦΝΟΥ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
προσκληση ενδιαφεροντοσ-αναθεση υπηρεσιων για τη διατηρηση του πιστοποιητικου iso 9001:2015 - 2023
με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η πιστή εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας κρίνεται μείζονος σημασίας ώστε να συνεχίσει το δ.λ.τ. σίφνου να αντλεί τα σχετικά οφέλη, εστιάζοντας στην καλύτερη λειτουργία και οργάνωση του, τόσο σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των υφιστάμενων δομών και οικονομικών του πόρων.
  • 18-10-2023
  • 1.736,00
  • Άνδρος, Θήρα, Κέα, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σύρος, Τήνος
22PROC011818215
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΙΦΝΟΥ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
προσκληση εκδηλωσης ενδιαφεροντος για την αναθεση των υπηρεσιων που απαιτουνται για τη διατηρηση του πιστοποιητικου διαχειριστικης επαρκειας
με το παρόν πρωτογενές αίτημα το δ.λ.τ. σίφνου προτίθεται να προβεί στην ανάθεση συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διατήρηση του πιστοποιητικού διαχειριστικής επάρκειας (iso 9001:2015).
  • 15-12-2022
  • 1.736,00
  • Άνδρος, Θήρα, Κέα, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σύρος, Τήνος
21PROC009224599
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΙΦΝΟΥ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
προσκληση υποβολης προσφορας για συμβουλευτικες υπηρεσιες για την αποκτηση διαχειριστικης επαρκειας
με το παρόν πρωτογενές αίτημα το δ.λ.τ. σίφνου προτίθεται να προβεί στην ανάθεση συμβουλευτικών υπηρεσιών για την πιστοποίηση των υφιστάμενων διαδικασιών και της διαχειριστικής του ικανότητας από διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης, με απώτερο σκοπό την έκδοση του σχετικού πιστοποιητικού. ένα σύστημα διαχειριστικής επάρκειας παρέχει το πλαίσιο και τα εργαλεία για τη βελτίωση της απόδοσης ενός οργανισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου εργασιών. οι απαιτήσεις ενός συστήματος διαχειριστικής επάρκειας αποσκοπούν στην οργάνωση της λειτουργίας του οργανισμού και στον προσανατολισμό των διαδικασιών του ως προς τις ανάγκες των ωφελούμενων της λειτουργίας του. η απαίτηση για συνεχή βελτίωση, σε συνδυασμό με την εμπειρία που αποκτά ο οργανισμός από την εφαρμογή ενός συστήματος διαχειριστικής επάρκειας, καθοδηγούν τον φορέα στη γενικότερη αναβάθμιση των υπηρεσιών του.
  • 17-09-2021
  • 5.952,00
  • Άνδρος, Θήρα, Κέα, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σύρος, Τήνος

Εύρεση

settings