19PROC005146409
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
προκήρυξη ανοικτού διεθνή διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
προκήρυξη ανοικτού διεθνή διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες.
19PROC005146149
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.