22PROC011315893
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
επικαιροποιημενο τευχος διακηρυξης αριθμος 02/2022 -μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
επικαιροποιημενο τευχος διακηρυξης αριθμος 02/2022 -μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού