22PROC011314820
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διορθωτικο sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικούπεριεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναιπροσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιοτου έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί μετις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και τοαντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότηταμεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό,τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες,βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακόεκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διορθωτικο sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικούπεριεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναιπροσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιοτου έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί μετις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και τοαντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότηταμεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό,τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες,βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακόεκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού
72212190-7 | Υπηρεσίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού