22PROC009970791
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών του διαγωνισμού 02/2021/σβε (αφορά τη διακήρυξη με αδαμ 21proc009882914)
τμημα 2 - υποεργο 2: ενίσχυση της εξαγωγικής ικανότητας των επιχειρήσεων. στόχος του υποέργου 2 είναι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών επιχειρήσεων. η ανάπτυξη ενός κοινού σήματος θεωρείται ως μία ευκαιρία για την ανάπτυξη συντονισμένων δράσεων, εξαγωγικών συνεργιών, στοχευμένων προσπαθειών και κοινής προσπάθειας επίτευξης συγκεκριμένων εξαγωγικών στόχων. η ανάπτυξη του σήματος πρέπει να γίνει οργανωμένα και συντεταγμένα ως ένα νέο διεθνές brand με όλες τις προϋποθέσεις και τις σύγχρονες προδιαγραφές για μία επιτυχημένη ανάπτυξη στις ξένες αγορές. οι επιχειρήσεις που θα πιστοποιηθούν για να το χρησιμοποιούν θα πρέπει να συναισθάνονται τις αξίες και τις ιδιότητες που θα ενσωματώνει το συγκεκριμένο σήμα και να το χρησιμοποιούν με συγκεκριμένους τρόπους. αυτό απαιτεί από την μία πλευρά εκπαίδευση των επιχειρήσεων και για την χρήση του σήματος αλλά και για τις σύγχρονες τεχνικές εξαγωγικής ανάπτυξης, απαιτεί ένα κέντρο συντονισμού και ελέγχου για την χρήση και τις κοινές δράσεις και την δημιουργία ενός helpdesk που θα είναι το σημείο επαφής για το μακεδονικό σήμα, θα λύνει προβλήματα και θα φέρνει σε επαφή ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις. τμημα 3 - υποεργο 3: πλατφόρμα εξωστρέφειας. το έργο σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικής πύλης (portal) εξωστρέφειας μακεδονικών προϊόντων, αποτελεί το υποέργο 3, στο πλαίσιο του οποίου δημιουργείται μια ενιαία πύλη - πλατφόρμα εξωστρέφειας, μακεδονικών προϊόντων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εξαγωγέων και των επιχειρήσεων της βορείου ελλάδας και συγκεκριμένα αυτών που εδρεύουν στις περιφέρειες κεντρικής μακεδονίας, δυτικής μακεδονίας και ανατολικής μακεδονίας και θράκης. η νέα πύλη θα είναι ένα εργαλείο εξωστρέφειας, το οποίο μέσα από τα τεχνολογικά συστήματα που θα αναπτύξει, θα παρέχει ποιοτικό και φιλικό προς το χρήστη περιεχόμενο, αποσκοπώντας και στην μέγιστη προβολή των μακεδονικών προϊόντων και των επιχειρήσεων που θα προωθεί, και στην επίτευξη της μέγιστης επισκεψιμότητας στο εγχώριο και διεθνές κοινό καθώς και στην προβολή σε αγορές-στόχους τμημα 1 - υποεργο 1: ενιαία ταυτότητα μακεδονικών προϊόντων και υλικό γνωστοποίησης. αφορά στην ανάπτυξη της στρατηγικής που θα μετατρέψει την ταυτότητα «μακεδονικά προϊόντα» σε brand, χρησιμοποιώντας το σήμα-ταυτότητα, που υπάρχει επίσημα κατοχυρωμένο από τον «συνδεσμο εξαγωγεων» και διακριτικό τίτλο «σεβε» και έχει επιλεχθεί από τον φορέα ανάθεσης να χρησιμοποιηθεί, έπειτα και από σχετική έρευνα αναφορικά με ήδη κατοχυρωμένα σήματα. τμημα 4 - υποέργο 4: μελέτες - έρευνες. στόχος του υποέργου 4 είναι η ανάλυση των τοπικών δυνατοτήτων παραγωγής και μεταποίησης, του εντοπισμού υποκλάδων και προϊόντων με εξαγωγικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και της εκπόνησης στρατηγικής εξαγωγικής ανάπτυξης για αυτά. πρώτα θα εντοπισθούν τα προϊόντα με εξαγωγικές προοπτικές, στην συνέχεια θα αναλυθεί το διεθνές περιβάλλον ο ανταγωνισμός οι τάσεις και οι εμπορικές ροές των συγκεκριμένων προϊόντων ώστε να ιεραρχηθούν οι αγορές στόχοι και στην συνέχεια θα καθορισθεί η προτεινόμενη ανά υποκλάδο ή προϊόν στρατηγική εξαγωγικής ανάπτυξης που θα πρέπει να υιοθετηθεί από τις σχετικές επιχειρήσεις, ώστε οι δράσεις να είναι ιεραρχημένες, συντονισμένες και κοινές. τέλος στο πλαίσιο της βελτίωσης της ανταγωνιστικής θέσης των τοπικών επιχειρήσεων θα διερευνηθούν οι δυνατότητες σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων προϊόντων με βάση τα συγκεκριμένα προϊόντα ως πρώτη ύλη και την περαιτέρω μεταποίηση τους σε νέα προϊόντα προστιθεμένης αξίας που παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στις διεθνείς αγορές.
  • 27-01-2022
  • 1.580.240,00
  • Θεσσαλονίκη

Εύρεση

settings