21PROC009172191
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
διακήρυξη δημόσιου διαγωνισμού κάτω των ορίων με ανοικτή διαδικασία μέσω εσηδησ, για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών με τίτλο: «συνοδευτικά μέτρα τεβα 2015-2016»
αντικείμενο της σύμβασης είναι η οργάνωση και η λειτουργία σχολών γονέων στο πλαίσιο του υποέργου 2«συνοδευτικα μετρα 2015-2016» της πράξης : «αποκεντρωμενες προμηθεις τροφιμων καιβασικης υλικης συνδρομησ, διοικητικες δαπανες και παροχη συνοδευτικων μετρων 2015-2016»με αντικείμενο την εκπαίδευση και την ενημέρωση γονέων σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης παιδιώνπροσχολικής, σχολικής, και εφηβικής ηλικίας. συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 ενότητεςπου θα καλύπτουν θέματα: α) γονικότητας και της σχέσης της με τις διαφορετικές αναπτυξιακές φάσειςτων παιδιών και των εφήβων, β) στήριξης των παιδιών στην οικογένεια, στη μάθηση και σε περιόδουςκρίσης, γ) κοινωνικών δεξιοτήτων, δ) γλωσσικής ανάπτυξης και γλωσσικών και γνωστικών δυσκολιών, ε)ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο, στ) δημιουργικότητας, ζ) διαφορετικότητας και πρόληψης τωνδιακρίσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις, η) συμβουλευτικής της οικογένειας, και θ) πρόληψης καιαντιμετώπισης των εξαρτήσεων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
διακήρυξη δημόσιου διαγωνισμού κάτω των ορίων με ανοικτή διαδικασία μέσω εσηδησ, για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών με τίτλο: «συνοδευτικά μέτρα τεβα 2015-2016»
αντικείμενο της σύμβασης είναι η οργάνωση και η λειτουργία σχολών γονέων στο πλαίσιο του υποέργου 2«συνοδευτικα μετρα 2015-2016» της πράξης : «αποκεντρωμενες προμηθεις τροφιμων καιβασικης υλικης συνδρομησ, διοικητικες δαπανες και παροχη συνοδευτικων μετρων 2015-2016»με αντικείμενο την εκπαίδευση και την ενημέρωση γονέων σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης παιδιώνπροσχολικής, σχολικής, και εφηβικής ηλικίας. συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 ενότητεςπου θα καλύπτουν θέματα: α) γονικότητας και της σχέσης της με τις διαφορετικές αναπτυξιακές φάσειςτων παιδιών και των εφήβων, β) στήριξης των παιδιών στην οικογένεια, στη μάθηση και σε περιόδουςκρίσης, γ) κοινωνικών δεξιοτήτων, δ) γλωσσικής ανάπτυξης και γλωσσικών και γνωστικών δυσκολιών, ε)ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο, στ) δημιουργικότητας, ζ) διαφορετικότητας και πρόληψης τωνδιακρίσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις, η) συμβουλευτικής της οικογένειας, και θ) πρόληψης καιαντιμετώπισης των εξαρτήσεων.