21PROC009172034
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
προκηρυξη διακηρυξης ηλεκτρονικου ανοικτου διαγωνισμου κατω των οριων συνοδευτικα μετρα 2015-2016
αντικείμενο της σύμβασης είναι η οργάνωση και η λειτουργία σχολών γονέων στο πλαίσιο του υποέργου 2 «συνοδευτικα μετρα 2015-2016» της πράξης : «αποκεντρωμενες προμηθεις τροφιμων και βασικης υλικης συνδρομησ, διοικητικες δαπανες και παροχη συνοδευτικων μετρων 2015-2016» με αντικείμενο την εκπαίδευση και την ενημέρωση γονέων σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής, σχολικής, και εφηβικής ηλικίας. συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 ενότητες που θα καλύπτουν θέματα: α) γονικότητας και της σχέσης της με τις διαφορετικές αναπτυξιακές φάσεις των παιδιών και των εφήβων, β) στήριξης των παιδιών στην οικογένεια, στη μάθηση και σε περιόδους κρίσης, γ) κοινωνικών δεξιοτήτων, δ) γλωσσικής ανάπτυξης και γλωσσικών και γνωστικών δυσκολιών, ε) ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο, στ) δημιουργικότητας, ζ) διαφορετικότητας και πρόληψης των διακρίσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις, η) συμβουλευτικής της οικογένειας, και θ) πρόληψης και αντιμετώπισης των εξαρτήσεων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
προκηρυξη διακηρυξης ηλεκτρονικου ανοικτου διαγωνισμου κατω των οριων συνοδευτικα μετρα 2015-2016
αντικείμενο της σύμβασης είναι η οργάνωση και η λειτουργία σχολών γονέων στο πλαίσιο του υποέργου 2 «συνοδευτικα μετρα 2015-2016» της πράξης : «αποκεντρωμενες προμηθεις τροφιμων και βασικης υλικης συνδρομησ, διοικητικες δαπανες και παροχη συνοδευτικων μετρων 2015-2016» με αντικείμενο την εκπαίδευση και την ενημέρωση γονέων σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής, σχολικής, και εφηβικής ηλικίας. συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 ενότητες που θα καλύπτουν θέματα: α) γονικότητας και της σχέσης της με τις διαφορετικές αναπτυξιακές φάσεις των παιδιών και των εφήβων, β) στήριξης των παιδιών στην οικογένεια, στη μάθηση και σε περιόδους κρίσης, γ) κοινωνικών δεξιοτήτων, δ) γλωσσικής ανάπτυξης και γλωσσικών και γνωστικών δυσκολιών, ε) ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο, στ) δημιουργικότητας, ζ) διαφορετικότητας και πρόληψης των διακρίσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις, η) συμβουλευτικής της οικογένειας, και θ) πρόληψης και αντιμετώπισης των εξαρτήσεων.