21PROC008867042
ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ / ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
διευθέτηση όμβριων υδάτων – ανακατασκευή τσιμενταυλάκων άρδευσης δ.ε. μεγαλόπολης
με την παρούσα μελέτη πρόκειται να γίνει προμήθεια ειδικών τεμαχίων σιδηρών κιγκλιδωμάτων προκειμένου να τοποθετηθούν σε οριογραμμές δημοτικών δρόμων της δ.ε. μεγαλόπολης του δήμου μεγαλόπολης. οι θέσεις που θα τοποθετηθούν αφορούν την δ.κ. μεγαλόπολης (μήκους περίπου 42,00 m), τ.κ. πλάκας (μήκους περίπου 60,00 m), τ.κ. περιβολίων και οικισμό βρυσούλες (μήκους περίπου 18,00m) και τ.κ. χράνων και τ.κ. χιράδων συνολικά και στις δύο τοπικές κοινότητες (μήκους περίπου 81,00m). σκοπός της συγκεκριμένης προμήθειας και τοποθέτησης των σιδηρών κιγκλιδωμάτων είναι η προστασία των διερχόμενων πεζών αλλά και η σήμανση ώστε να διασφαλίζετε η ομαλή και ασφαλής κίνηση των διερχόμενων οχημάτων. οι θέσεις που θα τοποθετηθούν παρουσιάζουν σοβαρό πρόβλημα στην ασφάλεια των διερχόμενων πεζών και οχημάτων λόγω ανισοσταθμίας μεταξύ επιφάνειας κυκλοφορίας και φυσικού εδάφους (η οδός βρίσκεται σε επίχωμα) και ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι πρόκλησης ατυχήματος.
ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ / ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
διευθέτηση όμβριων υδάτων – ανακατασκευή τσιμενταυλάκων άρδευσης δ.ε. μεγαλόπολης
με την παρούσα μελέτη πρόκειται να γίνει προμήθεια ειδικών τεμαχίων σιδηρών κιγκλιδωμάτων προκειμένου να τοποθετηθούν σε οριογραμμές δημοτικών δρόμων της δ.ε. μεγαλόπολης του δήμου μεγαλόπολης. οι θέσεις που θα τοποθετηθούν αφορούν την δ.κ. μεγαλόπολης (μήκους περίπου 42,00 m), τ.κ. πλάκας (μήκους περίπου 60,00 m), τ.κ. περιβολίων και οικισμό βρυσούλες (μήκους περίπου 18,00m) και τ.κ. χράνων και τ.κ. χιράδων συνολικά και στις δύο τοπικές κοινότητες (μήκους περίπου 81,00m). σκοπός της συγκεκριμένης προμήθειας και τοποθέτησης των σιδηρών κιγκλιδωμάτων είναι η προστασία των διερχόμενων πεζών αλλά και η σήμανση ώστε να διασφαλίζετε η ομαλή και ασφαλής κίνηση των διερχόμενων οχημάτων. οι θέσεις που θα τοποθετηθούν παρουσιάζουν σοβαρό πρόβλημα στην ασφάλεια των διερχόμενων πεζών και οχημάτων λόγω ανισοσταθμίας μεταξύ επιφάνειας κυκλοφορίας και φυσικού εδάφους (η οδός βρίσκεται σε επίχωμα) και ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι πρόκλησης ατυχήματος.