21PROC008388623
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
διαδικασια διαπραγματευσης χωρις δημοσιευση προκηρυξης για την «αναπτυξη και εφαρμογη ενος ενιαιου αριθμου επικοινωνιας και εξυπηρετησης πολιτων για θεματα αρμοδιοτητας υπουργειου εργασιας και κοινων
αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η εφαρμογή ενός ενιαιου αριθμου εξυπηρετησης πολιτων για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του, όπως ενδεικτικά είναι τα θέματα ασφάλισης και σύνταξης, απασχόλησης και επαγγελματικής κατάρτισης, παροχών κοινωνικής πρόνοιας, εργασίας και κοινωνικής αλληλεγγύης, ισότητας κλπ., επιτρέποντας στην πολιτεία να δημιουργήσει συνθήκες άμεσης, έγκυρης και φιλικής εξυπηρέτησης των πολιτών προωθώντας την επικοινωνία και διαχείριση των αιτημάτων τους, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια ασπίδα προστασίας έναντι του covid-19 σε πολίτες και εργαζόμενους. η πολυπλοκότητα της σύμβασης, η φύση του αντικειμένου του, καθώς το πλήθος και η ποικιλία των εμπλεκομένων μερών καθιστά απαραίτητη μια ολιστική διαχείριση, ώστε να συντονιστούν τα επιμέρους υποέργα και να αναπτυχθούν διαδικασίες που θα διασφαλίσουν τις συνέργειες και αλληλεξαρτήσεις των επιμέρους συστημάτων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
διαδικασια διαπραγματευσης χωρις δημοσιευση προκηρυξης για την «αναπτυξη και εφαρμογη ενος ενιαιου αριθμου επικοινωνιας και εξυπηρετησης πολιτων για θεματα αρμοδιοτητας υπουργειου εργασιας και κοινων
αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η εφαρμογή ενός ενιαιου αριθμου εξυπηρετησης πολιτων για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του, όπως ενδεικτικά είναι τα θέματα ασφάλισης και σύνταξης, απασχόλησης και επαγγελματικής κατάρτισης, παροχών κοινωνικής πρόνοιας, εργασίας και κοινωνικής αλληλεγγύης, ισότητας κλπ., επιτρέποντας στην πολιτεία να δημιουργήσει συνθήκες άμεσης, έγκυρης και φιλικής εξυπηρέτησης των πολιτών προωθώντας την επικοινωνία και διαχείριση των αιτημάτων τους, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια ασπίδα προστασίας έναντι του covid-19 σε πολίτες και εργαζόμενους. η πολυπλοκότητα της σύμβασης, η φύση του αντικειμένου του, καθώς το πλήθος και η ποικιλία των εμπλεκομένων μερών καθιστά απαραίτητη μια ολιστική διαχείριση, ώστε να συντονιστούν τα επιμέρους υποέργα και να αναπτυχθούν διαδικασίες που θα διασφαλίσουν τις συνέργειες και αλληλεξαρτήσεις των επιμέρους συστημάτων.