9ΦΔ846ΨΧ6Σ-ΠΞΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Α.Ε. / ΔΙΟΙΚΗΣΗ
περίληψη διακήρηξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για επιλογή αναδόχου για τα υποέργα 2-6: 2: «σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος μάρκετινγκ ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων», 3: «σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και ψηφιακού περιεχομένου προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων», 4: «σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων και εκπαίδευσης καταναλωτών κατεψυγμένων αλιευμάτων», 5: «συμμετοχή σε κλαδικές/ειδικές εκθέσεις και εκδηλώσεις για την προώθηση κατεψυγμένων αλιευμάτων», 6: «ιδεασμός, οργάνωση, παραγωγή και προώθηση οπτικοακουστικών παραγωγών προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» στο πλαίσιο του πράξης «πρόγραμμα προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» με κωδικό οπς 5076373 (ε.π. αλιειας και θαλασσας 2014-2020) ανώτατου συνολικού προϋπολογισμού 2.008.000,00 € , πλέον του αναλογούντος φ.π.α, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Α.Ε. / ΔΙΟΙΚΗΣΗ
περίληψη διακήρηξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για επιλογή αναδόχου για τα υποέργα 2-6: 2: «σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος μάρκετινγκ ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων», 3: «σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και ψηφιακού περιεχομένου προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων», 4: «σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων και εκπαίδευσης καταναλωτών κατεψυγμένων αλιευμάτων», 5: «συμμετοχή σε κλαδικές/ειδικές εκθέσεις και εκδηλώσεις για την προώθηση κατεψυγμένων αλιευμάτων», 6: «ιδεασμός, οργάνωση, παραγωγή και προώθηση οπτικοακουστικών παραγωγών προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» στο πλαίσιο του πράξης «πρόγραμμα προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» με κωδικό οπς 5076373 (ε.π. αλιειας και θαλασσας 2014-2020) ανώτατου συνολικού προϋπολογισμού 2.008.000,00 € , πλέον του αναλογούντος φ.π.α, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής.