24PROC014928917
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικής προσφοράς παροχής υπηρεσιών διαχ.ιστοτόπων
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας και διαχείρισης ιστότοπων τουριστικού ενδιαφέροντος της περιφέρειας κρήτης και των συναφών εφαρμογών τους χρονικής διάρκειας (24) μηνών, για την τουριστική προβολή της περιφέρειας κρήτης, συνολικού προϋπολογιζόμενου ποσού 37.200,00 € (με φπα)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικής προσφοράς παροχής υπηρεσιών διαχ.ιστοτόπων
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας και διαχείρισης ιστότοπων τουριστικού ενδιαφέροντος της περιφέρειας κρήτης και των συναφών εφαρμογών τους χρονικής διάρκειας (24) μηνών, για την τουριστική προβολή της περιφέρειας κρήτης, συνολικού προϋπολογιζόμενου ποσού 37.200,00 € (με φπα)
23PROC013498643
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.
προσκληση για απευθείας ανάθεση δημιουργίας διαδικτυακού τόπου, υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου
προσκληση ανάθεσης παροχής υπηρεσιών του υποέργου 4 με τίτλο «web site innodays και κοινωνικά δίκτυα και υπηρεσίες φωτογράφησης- βιντεοσκόπησης» προϋπολογισμού 19.000,00€ στην εταιρεία webcare
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.
προσκληση για απευθείας ανάθεση δημιουργίας διαδικτυακού τόπου, υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου
προσκληση ανάθεσης παροχής υπηρεσιών του υποέργου 4 με τίτλο «web site innodays και κοινωνικά δίκτυα και υπηρεσίες φωτογράφησης- βιντεοσκόπησης» προϋπολογισμού 19.000,00€ στην εταιρεία webcare
23PROC012014813
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για προώθηση ψηφιακών υπηρεσιών.
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας εφαρμογών προβολής και προώθησης υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών της περιφέρειας κρήτης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για προώθηση ψηφιακών υπηρεσιών.
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας εφαρμογών προβολής και προώθησης υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών της περιφέρειας κρήτης.
22PROC010678574
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 5 «έρευνα τουριστικού αποθέματος και προϊόντος της κρήτης και έρευνα
«σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 5 «έρευνα τουριστικού αποθέματος και προϊόντος της κρήτης και έρευνα
«σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο.
22100000-1 | Τυπωμένα βιβλία, διαφημιστικά φυλλάδια και ενημερωτικά έντυπα
79311200-9 | Υπηρεσίες διεξαγωγής ερευνών
72400000-4 | Υπηρεσίες Διαδικτύου
79950000-8 | Υπηρεσίες διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων
22462000-6 | Διαφημιστικό υλικό
71621000-7 | Υπηρεσίες τεχνικής ανάλυσης ή παροχής συμβουλών
79340000-9 | Υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ
79952000-2 | Υπηρεσίες εκδηλώσεων
92111200-4 | Παραγωγή διαφημιστικών, προπαγανδιστικών και ενημερωτικών ταινιών και βιντεοταινιών
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
79311200-9 | Υπηρεσίες διεξαγωγής ερευνών
72400000-4 | Υπηρεσίες Διαδικτύου
79950000-8 | Υπηρεσίες διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων
22462000-6 | Διαφημιστικό υλικό
71621000-7 | Υπηρεσίες τεχνικής ανάλυσης ή παροχής συμβουλών
79340000-9 | Υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ
79952000-2 | Υπηρεσίες εκδηλώσεων
92111200-4 | Παραγωγή διαφημιστικών, προπαγανδιστικών και ενημερωτικών ταινιών και βιντεοταινιών
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
22PROC010678033
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 9 «έρευνα δυνητικών επισκεπτών από χώρες του εξωτερικού», της πράξης «δράσεις
«συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 9 «έρευνα δυνητικών επισκεπτών από χώρες του εξωτερικού», της πράξης «δράσεις
«συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.
79952000-2 | Υπηρεσίες εκδηλώσεων
79311200-9 | Υπηρεσίες διεξαγωγής ερευνών
22100000-1 | Τυπωμένα βιβλία, διαφημιστικά φυλλάδια και ενημερωτικά έντυπα
71621000-7 | Υπηρεσίες τεχνικής ανάλυσης ή παροχής συμβουλών
79950000-8 | Υπηρεσίες διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων
79340000-9 | Υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ
22462000-6 | Διαφημιστικό υλικό
92111200-4 | Παραγωγή διαφημιστικών, προπαγανδιστικών και ενημερωτικών ταινιών και βιντεοταινιών
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72400000-4 | Υπηρεσίες Διαδικτύου
79311200-9 | Υπηρεσίες διεξαγωγής ερευνών
22100000-1 | Τυπωμένα βιβλία, διαφημιστικά φυλλάδια και ενημερωτικά έντυπα
71621000-7 | Υπηρεσίες τεχνικής ανάλυσης ή παροχής συμβουλών
79950000-8 | Υπηρεσίες διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων
79340000-9 | Υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ
22462000-6 | Διαφημιστικό υλικό
92111200-4 | Παραγωγή διαφημιστικών, προπαγανδιστικών και ενημερωτικών ταινιών και βιντεοταινιών
72000000-5 | Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη
72400000-4 | Υπηρεσίες Διαδικτύου
19PROC005146409
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
προκήρυξη ανοικτού διεθνή διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
προκήρυξη ανοικτού διεθνή διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες.
19PROC005146149
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για "γενική καμπάνια προώθησης και προβολής" περιφέρειας κρήτης
«γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολή δράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμιση προβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικού γραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη. δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters) προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.