24PROC015734787
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδηλ.ενδιαφ.για την δαπάνη με τίτλο:"προμηθ.υλικων συντηρ.& επισκ.δικτ. αυτομ.ποτισματοσ"
διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών, σε τηλεοπτικό σταθμό στην ευρύτερη περιφερειακή ζώνη, που περιλαμβάνει τις περιοχές, πελοπόννησο, δυτική ελλάδα, νότιο ιόνιο και νότια στερεά. το οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 4 φορές εβδομαδιαίως, σε διαφορετικές ώρες, εμβόλιμα σε απογευματινές ενημερωτικές εκπομπές... διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών, σε τηλεοπτικό σταθμό που απευθύνεται σε κατοίκους της περιοχής των δωδεκανήσων και νησιών του ανατολικού αιγαίου (σάμο, ικαρία κ.α.).το οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 4 φορές ημερησίως, σε διαφορετικές ώρες (μεσημεριανές, απογευματινές και βραδινές) ... διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών σε τηλεοπτικό σταθμό που απευθύνεται σε κατοίκους της περιοχής της κρήτης. το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 2 φορές ημερησίως, σε διαφορετικές ώρες (πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές και βραδινές) ....
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδηλ.ενδιαφ.για την δαπάνη με τίτλο:"προμηθ.υλικων συντηρ.& επισκ.δικτ. αυτομ.ποτισματοσ"
διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών, σε τηλεοπτικό σταθμό στην ευρύτερη περιφερειακή ζώνη, που περιλαμβάνει τις περιοχές, πελοπόννησο, δυτική ελλάδα, νότιο ιόνιο και νότια στερεά. το οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 4 φορές εβδομαδιαίως, σε διαφορετικές ώρες, εμβόλιμα σε απογευματινές ενημερωτικές εκπομπές... διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών, σε τηλεοπτικό σταθμό που απευθύνεται σε κατοίκους της περιοχής των δωδεκανήσων και νησιών του ανατολικού αιγαίου (σάμο, ικαρία κ.α.).το οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 4 φορές ημερησίως, σε διαφορετικές ώρες (μεσημεριανές, απογευματινές και βραδινές) ... διαφημιστική προβολή του τουριστικού προορισμού της πόλης των ιωαννίνων μέσω μετάδοσης βίντεο, διάρκειας περίπου 7 λεπτών σε τηλεοπτικό σταθμό που απευθύνεται σε κατοίκους της περιοχής της κρήτης. το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό υλικό θα προβάλλεται 2 φορές ημερησίως, σε διαφορετικές ώρες (πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές και βραδινές) ....
24PROC015592331
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδηλ.ενδιαφ.για την προμήθεια "εκδηλ.ευαισθ/σης & ενημερ.των πολιτων για τη διαχ.αδεσπ.ζωω"
διαφημιστικό υλικό προμηθεια ταινιας -προμηθεια μακετας
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδηλ.ενδιαφ.για την προμήθεια "εκδηλ.ευαισθ/σης & ενημερ.των πολιτων για τη διαχ.αδεσπ.ζωω"
διαφημιστικό υλικό προμηθεια ταινιας -προμηθεια μακετας
24PROC015354076
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ
«διαχειριση των μεσων στα κοινωνικα δικτυα & community management» - (υπουργείο μετανάστευσης & ασύλ
πτυχιούχος τ.ε. με εμπειρία στην διαφήμιση και τα μμε άνω των 3 ετών πτυχιούχος α.ε.ι. με εμπειρία στην διαφήμιση και τα μ.μ.ε. άνω των 10 ετών πτυχιούχος γραφιστικής ιιεκ με εμπειρία σε γραφιστικές εργασίες άνω των 2 ετών
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ
«διαχειριση των μεσων στα κοινωνικα δικτυα & community management» - (υπουργείο μετανάστευσης & ασύλ
πτυχιούχος τ.ε. με εμπειρία στην διαφήμιση και τα μμε άνω των 3 ετών πτυχιούχος α.ε.ι. με εμπειρία στην διαφήμιση και τα μ.μ.ε. άνω των 10 ετών πτυχιούχος γραφιστικής ιιεκ με εμπειρία σε γραφιστικές εργασίες άνω των 2 ετών
23PROC013899905
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδ.ενδ.«εκδοση–παραγωγη εξειδικευμενου προωθ.τουριστικου υλικου (σε τουριστικες ιστοσελιδες
ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης), με παράλληλη διαφημιστική προβολή και σε αντίστοιχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook & twitter ή x) ανάρτηση στις κεντρικές σελίδες δύο ιστοσελίδων (ίδιου επικοινωνιακού ομίλου) ισάριθμων άρθρων δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης) ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης) ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων, με κείμενο αναλυτικής περιγραφής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του συνοδευόμενο από αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης της περιοχής. επίσης θα περιλαμβάνονται «λέξεις-κλειδιά», προκειμένου οι αναγνώστες να παραπέμπονται στην επίσημη ιστοσελίδα https//www.travelioannina.com ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης), με «ενεργό» link που θα κατευθύνει απευθείας τους αναγνώστες στην επίσημη ιστοσελίδα του τμήματος τουρισμού του δήμου ιωαννιτών https://www.travelioannina.com/
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ
προσκλ.εκδ.ενδ.«εκδοση–παραγωγη εξειδικευμενου προωθ.τουριστικου υλικου (σε τουριστικες ιστοσελιδες
ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης), με παράλληλη διαφημιστική προβολή και σε αντίστοιχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook & twitter ή x) ανάρτηση στις κεντρικές σελίδες δύο ιστοσελίδων (ίδιου επικοινωνιακού ομίλου) ισάριθμων άρθρων δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης) ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης) ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων, με κείμενο αναλυτικής περιγραφής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του συνοδευόμενο από αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης της περιοχής. επίσης θα περιλαμβάνονται «λέξεις-κλειδιά», προκειμένου οι αναγνώστες να παραπέμπονται στην επίσημη ιστοσελίδα https//www.travelioannina.com ανάρτηση σε κεντρική σελίδα άρθρου δημοσιογραφικής παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της πόλης των ιωαννίνων (κείμενο περίπου 700 λέξεων και φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης), με «ενεργό» link που θα κατευθύνει απευθείας τους αναγνώστες στην επίσημη ιστοσελίδα του τμήματος τουρισμού του δήμου ιωαννιτών https://www.travelioannina.com/