24PROC015120776
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
έκδοση-εκτύπωση 1.000 αντιτύπων του παιδικού βιβλίου τηςε τίτλο «οι περιπέτειεςπεριπέτειες
αντίγραφο της αριθμ. 513/2024 απόφασης της περιφερειακής επιτροπής (πρακτικό νο13/20-05-2024), που αφορά στη έγκριση έκδοσης - εκτύπωσης του παιδικού βιβλίου με τίτλο «οι περιπέτειες της σταλίτσας».
  • 12-07-2024
  • 3.696,64
  • Ηράκλειο
22PROC010678574
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 5 «έρευνα τουριστικού αποθέματος και προϊόντος της κρήτης και έρευνα
«σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο.
  • 02-06-2022
  • 2.994.149,76
  • Ηράκλειο
22PROC010678033
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης του υποέργου 9 «έρευνα δυνητικών επισκεπτών από χώρες του εξωτερικού», της πράξης «δράσεις
«συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «συμμετοχή σε workshop-roadshows, εκδηλώσεις-συνέδρια-ημερίδες, παράλληλες των εκθέσεων εκδηλώσεις, fam-press trips» διοργάνωση και συμμετοχή σε workshop – roadshows. 11 (έντεκα) εκδηλώσεις, 1 ημερίδα και 1 συνέδριο για τον προορισμό «κρήτη»συμμετοχή – διοργάνωση παράλληλων των εκθέσεων (στις οποίες θα συμμετέχει η π.κ.) εκδηλώσεων και συναντήσεων αντιπροσωπείας της περιφέρειας κρήτης με φορείς και προσωπικότητες του παγκόσμιου τουρισμού. οργάνωση παράλληλων ειδικών εκδηλώσεων (δείπνα εργασίας με προσκεκλημένους δημοσιογράφους, tour operators, και ξενοδόχους, διάφορα happening κλπ.)κατά την διάρκεια των εκθέσεων.διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam - presstrips) γενικής - ειδικής θεματολογίας, ανάπτυξη του «κινηματογραφικού τουρισμού».φιλοξενία διοργάνωσης βραβείων και δημιουργία θεσμού βραβείων. διεξαγωγή συναντήσεων και διαβούλευση με εμπορικούς και τουριστικούς φορείς. «ερευνες κοινου» διεξαγωγή ερευνών κοινού, τα συμπεράσματα των οποίων παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την τουριστική προβολή, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της εποχικότητας κλπ.η πρωτογενής έρευνα έχει στόχο την αποτύπωση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών του νησιού, του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την καταγραφή αδυναμιών, της δυναμικής της κάθε τουριστικής αγοράς, των εξελίξεων στην τουριστική αγορά καθώς και επίσης στοιχεία μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών στόχων. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ». ανατυπωμένα υφιστάμενα έντυπα με ή χωρίς τροποποιήσεις. αντικείμενο της σύμβασης είναι η αξιοποίηση υφιστάμενου με παραγωγή εντύπων που θα αποτελέσουν εργαλεία προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση, εμπλουτισμό και ανατύπωση υπαρχόντων εντύπων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «παροχη υπηρεσιων συμβουλου» αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την τεχνική υποστήριξη της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019-2021». αφορά δηλαδή στην παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών για την εξασφάλιση της αναγκαίας διαχειριστικής, επιχειρησιακής, τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης της περιφέρειας κρήτης. επίσης αφορά και την άρτια υλοποίηση των δράσεων των εξής υποέργων:1. αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης, «incredible crete» 2. σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής3. γενική καμπάνια προώθησης και προβολής4. συμμετοχή σε εκθέσεις, workshops – roadshows, φιλοξενίες & εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων5. έρευνες κοινού «συμμετοχη σε εκθεσεισ, workshops-roadshows, φιλοξενιες & εκδηλωσεις προβολης δημοσιων σχεσεων» «εκθέσεις»παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού με οργάνωση της συμμετοχής, σχεδιασμό – κατασκευή – εξοπλισμό αυτόνομου περιπτέρου δίπλα στον χώρο του εοτ όπου αυτός συμμετέχει «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» παραγωγή νέου υλικού. αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού που θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της κρήτης σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας. η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ». διαφημιστική προβολήδράση 1. διαφημιστικός χώρος και χρόνος σε ελληνικά και διεθνή μμε και παρουσία σε χώρους μαζικής προσέλευσης, σε μέσα μεταφοράς, & υπαίθρια διαφήμισηπροβολή της περιφέρειας κρήτης σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα, σε έντυπα και διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μμε. για τη συγκεκριμένη δράση απαιτείται η κατάρτιση και υλοποίηση τεκμηριωμένου, αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας. για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων προβλέπεται η παρουσία της περιφέρειας κρήτης σε διεθνή αλλά και ελληνικά παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε εθνικά και διεθνή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, καθώς και σε βασικά τοπικά παραδοσιακά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. ακόμη αξιοποίηση σημείων συγκέντρωσης πλήθους με υπαίθρια διαφήμιση δράση 2. μακέτες διαφημιστικού υλικούγραφιστική επιμέλεια – δημιουργικό του διαφημιστικού υλικού για οποιαδήποτε χρήση με τη δημιουργία μακετών στις απαιτούμενες γλώσσες. «σχεδιασμος και παραγωγη υλικου προωθησης και προβολησ» σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας. αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και παραγωγή νέων εντύπων, διαφημιστικού υλικού, υλικού marketing και δώρων. τα παραπάνω αποτελούν απαραίτητα μέσα για την όσο το δυνατό καλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της κρήτης και την ενημέρωση των επισκεπτών με χρηστικό και πρακτικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας.δράση 1. σενάρια και παραγωγή video & radio spotsδημιουργία νέου πρωτότυπου υλικού και αξιοποίηση υφιστάμενου υλικού με νέους συνδυασμούς και παραγωγή νέων προωθητικών βίντεο της κρήτης και ραδιοφωνικών spots σύμφωνα με τη στρατηγική μάρκετινγκ της περιφέρειας και με βάση σαφώς τεκμηριωμένων σεναριακά ιδεών. δημιουργία διαφορετικών video, spots και animation εξαιρετικής ποιότητας, με σύγχρονες μεθόδους και προσθήκη υποτίτλων όπου είναι αναγκαίο και πρωτότυπης μουσικής. θα μπορούν να αναρτηθούν τόσο στη διαδικτυακή πλατφόρμα όσο και σε άλλα κανάλια προβολής. h βασική ιδέα των video & radio spots θα είναι: φιλοξενία και 4 εποχές. δράση 2. φωτογραφίες για εμπλουτισμό media galleryαντικείμενο της δράσης είναι η παραγωγή φωτογραφιών για τον εμπλουτισμό της media gallery της περιφέρειας κρήτης. λόγω της μεγάλης σημασίας του φωτογραφικού υλικού στην επιτυχία και αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των φωτογραφιών. το αποτέλεσμα θα πρέπει να καλύπτει τόσο θεματολογικά όσο και γεωγραφικά όλη την περιφέρεια κρήτης. «αναβαθμιση, διαχειριση και επιμελεια του περιεχομενου της διαδυκτιακης πυλης της περιφερειας κρητησ, incredible crete»αντικείμενο της σύμβασης είναι: i) η αξιολόγηση, αναβάθμιση, επικαιροποίηση , βελτίωση του περιεχομένου και η διαχείριση της διαδικτυακής πύλης της περιφέρειας κρήτης «ιncredible crete» για χρονικό διάστημα 36 μηνών, και ii) η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού (video game) προκειμένου να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κρήτης με σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο. «γενικη καμπανια προωθησης και προβολησ» «ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»δράση 1. διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςαντικείμενο της δράσης είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των λογαριασμών που διαθέτει η περιφέρεια κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. στόχος είναι να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στους υπάρχοντες, όπως ο αριθμός ακολούθων, η αλληλεπίδραση με τους χρήστες των μέσων αυτών και παράλληλα να ανακατευθύνονται οι χρήστες στην διαδικτυακή πύλη www.incrediblecrete.gr, αλλά και να προωθούνται οι ενέργειες οι οποίες αφορούν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και γενικότερα τον τουρισμό, πολιτισμό και αθλητισμό στην κρήτη.δράση 2. ανάπτυξη και συντήρηση συστήματος διαχείρισης ενημερωτικών δελτίων (newsletters)προβολή και ενημέρωση μέσα από την αποστολή τακτικών και στοχευμένων ενημερωτικών δελτίων για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση σε τουριστικές αγορές και επαγγελματίες του χώρου.
  • 02-06-2022
  • 2.974.149,76
  • Ηράκλειο
20PROC006886835
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής», υποέργο 2, στα πλαίσια της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019 - 2021»
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής», υποέργο 2, στα πλαίσια της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019 - 2021», κωδικός πράξης (οπσ) 5031723, στο ε.π. «κρήτη 2014-2020»,
  • 18-06-2020
  • 462.275,22
  • Χανιά
20PROC006855154
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής»
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής», υποέργο 2, στα πλαίσια της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019 - 2021», κωδικός πράξης (οπσ) 5031723, στο ε.π. «κρήτη 2014-2020»,
  • 12-06-2020
  • 462.275,22
  • Χανιά
20PROC006855053
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής»
«σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής», υποέργο 2, στα πλαίσια της πράξης «δράσεις τουριστικής προβολής περιφέρειας κρήτης 2019 - 2021», κωδικός πράξης (οπσ) 5031723, στο ε.π. «κρήτη 2014-2020»,
  • 12-06-2020
  • 462.275,22
  • Χανιά

Εύρεση

settings