ΨΡ0Α465Θ1Ε-ΝΡ8
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
η ε.ρ.τ α.ε. προκηρυσσει ανοικτο ηλεκτρονικο διαγωνισμο ανω των οριων με αντικειμενο την επιλογη αναδοχου με τιτλο: «προμηθεια υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων, για χρονικη διαρκεια τριων (3) ετων»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
η ε.ρ.τ α.ε. προκηρυσσει ανοικτο ηλεκτρονικο διαγωνισμο ανω των οριων με αντικειμενο την επιλογη αναδοχου με τιτλο: «προμηθεια υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων, για χρονικη διαρκεια τριων (3) ετων»
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
24PROC015068106
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
υπηρεσιες υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
υπηρεσιες τεχνικης υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων υπηρεσιες συντηρησης υποδομης τηλεπικοινωνιων & δικτυων υπηρεσιες αναπτυξης λογισμικου βασεων δεδομενων υπηρεσιες διαχειρισης εργων πληροφορικης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
υπηρεσιες υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
υπηρεσιες τεχνικης υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων υπηρεσιες συντηρησης υποδομης τηλεπικοινωνιων & δικτυων υπηρεσιες αναπτυξης λογισμικου βασεων δεδομενων υπηρεσιες διαχειρισης εργων πληροφορικης
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
24PROC015061890
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
υπηρεσιες υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
υπηρεσιες τεχνικης υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων υπηρεσιες συντηρησης υποδομης τηλεπικοινωνιων & δικτυων υπηρεσιες αναπτυξης λογισμικου βασεων δεδομενων υπηρεσιες διαχειρισης εργων πληροφορικης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΣΩΝ
υπηρεσιες υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
υπηρεσιες τεχνικης υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων υπηρεσιες συντηρησης υποδομης τηλεπικοινωνιων & δικτυων υπηρεσιες αναπτυξης λογισμικου βασεων δεδομενων υπηρεσιες διαχειρισης εργων πληροφορικης
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
72322000-8 | Υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων
22PROC010970031
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
προσκληση εκδηλωση ενδιαφεροντος & υποβολης προσφορας για την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης συστηματων παραγωγης τηλεορασης
παροχη υπηρεσιων υποστηριξης συστηματων παραγωγης τηλεορασης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
προσκληση εκδηλωση ενδιαφεροντος & υποβολης προσφορας για την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης συστηματων παραγωγης τηλεορασης
παροχη υπηρεσιων υποστηριξης συστηματων παραγωγης τηλεορασης
21PROC008833375
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
21PROC008804430
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
21PROC008615479
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
περιληψη δεθνους ηλεκτρονικου δημοσιου διαγωνισμου για την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
περιληψη δεθνους ηλεκτρονικου δημοσιου διαγωνισμου για την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
21PROC008615360
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support. ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
διεθνης ηλεκτρονικος δημοσιος διαγωνισμου με αντικειμενο την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων στην ερτ
ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support. ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ.
72212610-8 | Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού βάσεων δεδομένων
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών
71356300-1 | Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
50332000-1 | Υπηρεσίες συντήρησης υποδομής τηλεπικοινωνιών